Vůdce smečky

27.03.2015 23:57

Začala jsem se zaobírat výchovou psa a dospěla jsem k tomu, že to zas tak snadné není.

 Že pokud chci, aby byla poslušná, že se musím stát Vůdcem smečky. 

Nikdy mne nedošlo, že naučit psa poslouchat vlastně znamená, stát se vůdem smečky

Vůbec mne nenapadlo, že když mi leží v cestě, že jí nemám obcházet, že mi musí uhnout, že ji nesmím pustit první ze dveří a takových že, je docela dost. Tak třeba další, že když si chce hrát, že to nesmí být ona, kdo začíná a končí hru.  Že ji nesmím dát ze svého talíře, protože nejsem podřízený člen smečky, který se kvůli ní zříká potravy a dále jí nemám dát hned nažrat, ale nejdřív se najíst nabo si udělat kafe a teprve pak ona jako podřízený člen, dostane svoji porci. Odolat těm žebrajícím očím, tak to bude fakt těžký.

 Dále, že mám mít své území kam ona nesmí a naopak jí musím na chvíli obsadit její pelíšek, nesmím jí pouštět do křesla, na pohovku a do postele. Asi na tom něco bude, protože s kocourem jsem pořád bojovala o to, čí je křeslo. Na procházkách musím já dávat směr kam se půjde, tak to by mi též nevadilo, když bych šla za ní, bylo by mi jedno, kterým směrem jdu.

 

Takže tohle bude docela těžké a asi k tomu, že budu vychovávat psa, budu vychovávat i sebe. No, bude to zajímavé.